Så mycket bättre

Gud vad jag blir imponerad av Carola! 
Att vara med i så mycket bättre är nog det bästa hon gjort nu på senare dar. 

Visst blir jag lite rädd när en 16 åring tackar och prisar Gud MEN efter aölt hon får stå ut med så köper jag det! 
Vem fasen hade inte behövt en större makt som klappar en på axeln ibland. 




Sen har vi ju den där jävla Markus Larsson på Aftonbladet. Han är ta mig fan sämst! Jag avskyr hans "spådomar" när det är Melodifestivalen och nu kommentera Carolas dag men negativa ord. Visst han säger även lite positivt men det spelar ingen roll! Inte ett ont ord om Carola! Tyst! 

Carola är min ny/gamla idol. 

Vilken stark kvinna! 
Säga vad ni vill om hennes tokerier ( kasta blomma på allsång på Skansen, glömma betala för bensin osv) men det är ju jävligt roligt. 
Jag hade skrattat ihjäl mig om jag glömt betala och bara åkt iväg. 

Sen ska jag nog börja kasta lite blommor när jag går på stan. 

Hejja Carola! 

Kommentera här: