Tokigheter

Denna helgen är det Uport festival i Ulricehamn, tyvärr så missar jag ju den pga Olivia men det är hon så värd! Dock hade det varit rätt skoj att se Daniel Adams ray, Timbuktu och mustasch, det kan jag inte sticka under stolen med. :) 
Uport är en fantastisk festival, en liten med väldigt bra artister! 

I kväll har jag pysslat med att måla Olivias byrå med Annie sloan färg som jag köpte från storegården när vi var där i veckan. 
Den ska bara vaxas också. 



Leo har hela dagen gjort iordning nått han tjatat om länge. Pulled pork på nötkött som vi hade i frysen. 👍 
Närproducerat kött så klart! 
Det blev super gott. Tar ju sin lilla tid men gott blev det! 8 timmar i ugn. 

Leo har även skrämt livet ur mig i helgen. 
Igår när jag satt och sydde hörde jag hur han brötade och fnissade till så jag vände mig om och fick en smärre hjärtattack! 


Jo han hade på sin jakt att hitta bagge även stött på trollet som stått mot väggen vid kvarnen sen julmarknaden. Det tyckte han va jättekul och jämrade in henne. 

Jag bad honom i dag att plocka ut trollet och då fick han ännu en lysande ide! 

 Han har satt ut henne som en tiggare utanför huset, på gatan. Så åker ni förbi liared så finna hon där, sittandes med filt så hon inte fryser och löv så hon ser fin ut. Jag börjar tro att min sambo blivit tokig! Hjälp! 

Kommentera här: