Besiktning

Sitter och väntar på bilbesiktningen, undra om pärlan går igenom :)  

Igår gjorde jag iordning lite i barnrummet. Fått tips på instagram om hyllor som jag köpte på Ikea och spraymålade. De är nog rätt så populära eftersom hyllorna nästan va slut 😝 



Bagge passar alltid på att ta en tupplur i barnrummet, fått vända nestet ut och in för att han är så snabb, jag har ju inte hjärta till att flytta honom 😍


Gjorde även dessa igår. 
"Det är väl sånadär man köper i affären" säger Leo när jag visar min bedrift för eftermiddagen. 


Idag blir det en sydag till John mayer i högtalarna tror jag allt, ska Bara ta mig hem först. 

Pärlan klarade sig felfri, så klart! 😍



1 R:

skriven

Fina hyllor! Är det för kryddor egentligen? Sökte på vägghylla på ikea och hittade inget.

Hur spraymålar du på bästa sätt? Vanlig sprayburk eller vanlig färg och ngt specialverktyg...100 frågor nu :)

Inspirerande blogg, blir pysselsugen!

Svar: Ja precis det är ikeas kryddhyllor. Det var första gången jag sprayade , la dom på gräsmattan med kartong under och prutade jämna lager, vände och sprayade igen. det gick åt rätt mycket färg, men det va smidigt, torkade fort så man kunde spraya efter en liten stund igen. Kul att du tyckte om det. Bara att fråga på :)
Sofia

Kommentera här: